Резюме
Адміністратор

з 06.2015 по 07.2022 (7 років 1 місяць)
Marlow Navigation Ukraine, Київ (Пошук персоналу, HR)

Компанія в якій я працювала Крюїнгова агенція.
Вона надає послуги спеціалізованим судноплавним компаніям. Послуги з організації екіпажу морського та суднового управління, що включає управління всіма різними видами діяльності, що виконуються екіпажем на борту суден, а також супутні адміністраційні послуги на березі.
Інспектори, що працють в цій компанії, займаються підбором екіпажу на пароходи, що потребує судовласник. Визначають рівень професійності моряків для подальшого їх трудовлаштування.

Тому в мене вид діяльності був пов'язаний з різноманітними функціями адміністративного направлення.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: комунікабельна, легко навчаюся, уважна, акуратна, відповідальна, чесна, посидюча, не втрачаю самовладання у стресових ситуаціях, вмію відчувати людей, досягаю поставлені цілі.

Інше(хобі): насолода природою, спорт, ретуш фото, читання, Internet.

Шукаю роботу на Лівому березі.

Категория:Офис-менеджеры / ассистенты / секретари

Подкатегория:Администратор офиса

Город:Украина, Киев

Зарплата от:не указано

График работы:свободный график в офисе

Дата размещения:21.11.22

Заголовок:резюме Адміністратор Киев

Информация о соискателе
Тетяна
Возраст: 28
Город: Украина, Киев
Знание языка: українська - вище середнього, російська - вільна, англійська - початкова(базова)
Опыт работы: от 5 до 10 лет
Образование: высшее
Учебное заведение, специальность:
Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП), отримала диплом спеціаліста, з повної вищої освіти за спеціальністю «Облік і аудит» з кваліфікацією бухгалтера-аналітика.

Закінчила курси «1С Бухгалтерія 7.7», для поліпшення знань з програмами ПК(Word, Excel, Microsoft Office Access(Database)).
Стаж работы:
2015–2022рр
Працювала на ТОВ «МАРЛОУ НАВІГЕЙШН УКРАЇНА» крюїнгове агентство з працевлаштування моряків (філія в м. Києві).
Посада – інспектор(адміністратор).

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ, ЯКІ ВИКОНУВАЛА:
* Прийом вхідних міських дзвінків (загальна консультація та координація з організаційних питань компанії);
* Перевірка правильності оформлення медкомісій, сертифікатів, дипломів та ін. документів у відвідувачів (моряків);
* Логістичні функції з документами(відповідальність та контроль за прийом-отримання документів, фіксація та облік наявності документів фізичних осіб, надсилання документів до інших філій та особисто фізичним особам на адреси та інші країни на необхідні адреси);
* Запис на прийом відвідувачів(моряків) для проходженням внутрішніх тренінгів за спеціальностями, контроль і фіксація проходження тренінгів у базах даних компанії;
* Підписання контрактів (між організацією та відвідувачами-моряками).
Профессиональные навыки:
Вільний користувач ПК; Word, Excel, Microsoft Office Access(Database компанії), Internet, Photoshop, робота в системі Клієнт-Банк, M.E.Doc, «1С Бухгалтерія 7.7».

Користування офісної техніки: сканером, принтером, ксероксом, факсом.
Прочее:
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: комунікабельна, легко навчаюся, уважна, акуратна, відповідальна, чесна, посидюча, не втрачаю самовладання у стресових ситуаціях, вмію відчувати людей, досягаю поставлені цілі.

ІНШЕ (хобі, вільний час): насолода природою, спорт, ретуш фото, читання, Internet.
Контакты
телефон:
+38 (067) 3748411
email:

закрыть Паспорт

Логин (Регистрация):
Пароль:

Забыл свой пароль…