Резюме
розгляну різні пропозиції

Я, Флоріанович Ігор Петрович, 1961 року народження, проживаю в м. Києві, мій телефон +38(067) 504-91-98, e-mail: pif61@meta.ua, хоча електронною поштою постійно не користуюсь, так, від випадку до випадку, але скриньку маю, іноді стає в нагоді, рідко, але стає. Так що краще дзвонити, телефон включений завжди. В соціальних мережах ніколи не був, так що шукати мене там марно, навіть через кеш. Маю вищу освіту: 1983р. – 1988р. Київський інститут народного господарства ім. Д.С. Коротченка, факультет - фінанси і кредит, кваліфікація – економіст.
Так от все, що тут нижче написано, було тільки для того щоб спитати: «Невже в столиці України нікому не потрібен працівник на роботу, я вже не кажу про банки, тут всім вже все зрозуміло, але бухгалтерія є у всіх підприємствах різних форм власності, фінансово-економічні структури існують в штаті підприємств та організацій?» Невже не потрібен економіст, який пропрацював в фінансовій сфері більше тридцяти років на різних: виконавчих, керівних і організаційних посадах. Я не домагаюсь високих чи керівних посад, це в мойому житті, мабуть можна так сказати, вже було. Я хочу знайти нормальну спокійну роботу рівня середньої заробітної плати в фінансово-бухгалтерській, економічній сфері.
Почався четвертий рік як я без роботи і набридло мені стирчати дома, але за весь цей час мені на моє офіційне резюме прийшло десь п’ять чи шість дзвінків в основному с пропозиціями щось продавати включаючи кредити від яких я відмовився так як всі розуміють що таке продавати товари в мережевому маркетингу, навіть коли товаром є кредит. Однак заради справедливості хочу сказати, що був один дзвінок з банку, що знаходиться на лівому березі з запрошенням на співбесіду на посаду начальника служби внутрішнього аудиту. Йшов місяць лютий 2017 року, погода була не просто погана, а дійсно люта, щось дуже крапало з неба, все це на землі утворювало лід, ще дув шалений вітер, та я, як на зло, десь підхопив застуду по повній, так що я відмовився. Потім згадуючи, з жалем, про це пригадав, скільки зараз безробітних банкірів та мені ще й п’ятдесят шість років, так що я був би навіть на в першій десятці на співбесіді, не кажучи вже про позитивний результат цієї події. Так що за три роки була одна і тільки одна така обставина.
Якщо можна так сказати все життя я працював в банках, так що можу називати себе банкіром хоча було, десь біля двох років пропрацював на заводі в фінансовому відділі (1988 – 1990), де основними моїми обов’язками було оформлення фінансово платіжних документів з військової прийомки і також загальні обов’язки в фінансовому відділі. Ще, біля двох років (1997 – 1999) працював в юридичній компанії економістом, виконував все що було потрібно як по фінансам так і по бухгалтерії. До речі якщо по фінансовій роботі та по бухгалтерії ще можна вважати обучають в навчальних закладах, то по оформленню фінансово платіжних документів з військової прийомки ніде нема нічого і приходилось брати приклади та ознайомлюватись з цим на ходу, що і було зроблено.
Почав я свою робочу діяльність першого серпня 1979 року в Державному банку Київської облконтори з посади бухгалтера та зарплатою 80,00 крб., через рік був призначений на посаду начальника відділу з зарплатою 150,00 крб. (щось закарбувалось в пам’яті), пройшовши всі попутні посади за рік. Треба сказати, що при моєму призначенні начальником відділу зверху прийшла вказівка по скороченню штату, почали скорочувати відділ, а куди його діти з дванадцятьма працівниками: шість операторів, три - начальні МФО, один - одногородні розрахунки, один - зведення документів, один - зведення операційного дня на Розрахунковому Центрі, та і десь я там, який за весь цей компот відповідає. То зробили не відділ, а групу, потім апарат, про групи та апарати в скороченні нічого не було, а мене зробили головним економістом всього цього. Зарплату залишили в 150,00 крб., плюс 25% премія. До чого це я? В цьому підрозділі ніколи не було дванадцять працівників, ну не було. Один з працівників був обов’язково на лікарняному сам, один по уходу за дитиною, один в відпустці, було всі три разом, було порізно, треба ще сказати, що найважливіший показник соцзмагання був: «економія фонду заробітної плати», тому ще й штат не завжди заповнювали повністю. А кількість документів в один операційний день становило шість тисяч максимум. Це було в останні дні місяця, чи коли гасилась картотека. Мінімум дві тисячі сімсот десь в середині. Мало хто просто бачив на столі шість тисяч платіжних документів в день, а їх треба було обробити певним чином в цей же день та звести операційний день банку. Так от коли б мені тоді дали хоч одного працівника не кажучи вже про двох, Боже збав, навіть без кваліфікації, тільки щоб на біле не казав чорне та виконував те що кажуть, я б був найщасливішою людиною. І не тільки я, а і інші працівники, на яких тоді лягали всілякі додаткові обов’язки. Але не тут - то було і ось так «щасливо» я пропрацював до десь жовтня 1988 року.

Категория:Бухгалтерия / банк / финансы

Подкатегория:Бухгалтер

Город:Украина, Киев

Зарплата от:6000 грн.

График работы:постоянная в офисе

Дата размещения:14.11.17

Заголовок:резюме розгляну різні пропозиції Киев

Информация о соискателе
Игорь Флорианович
Возраст: 56
Город: Украина, Киев
Знание языка: немецким – читаю и перевожу со словарем
Опыт работы: больше 10 лет
Образование: высшее
Учебное заведение, специальность:
1983 – 1988 гг. Киевский институт народного хозяйства им. Д.С.Коротченко, г. Киев факультет – финансы и кредит, специальность – экономист, диплом №686241 от 30.06.1988г.
1995г. Украинская финансово-банковская школа. Курс «Международные расчеты и валютные операции» Свидетельство №1028 от 15.12.1995г.
Стаж работы:
1. АТ «ЗЛАТОБАНК»
Июнь 2010 по март 2011 аудитор отдела внутреннего аудита.

2. «Банк «Финансы и кредит»» ООО
январь 2007 по апрель 2009 старший аудитор Службы Внутреннего Аудита.

3. АКБ «ТАС-Комерцбанк»
октябрь 2006г. – январь 2007г. главный специалист Службы Внутреннего Аудита.

4. ОАО КБ «НАДРА», г. Киев
март 2003г. – сентябрь 2006г. главный аудитор, сектора аудиторских проверок, отдела аудита подразделений, Управления внутреннего аудита.
март 2002г. переведен на должность заместителя начальника отдела – руководителя группы, отдела ревизии.
август 2000г. советник дирекции региональной сети

5. АКБ «Премьербанк», филиал в г. Киеве
сентябрь 1999г. – март 2000г.
начальник валютного отдела

6. АКБ «Банк Элита», филиал в г. Киеве
сентябрь 1997г. – декабрь 1997г.
заместитель директора

7. АКБ «Реал Банк», Подольский филиал в г. Киеве
июнь 1996г. – август 1997г.
заместитель директора

8. АБ «Инко» Киевское Региональное управление
апрель 1992г. – июнь 1996г.
начальник отдела экспортно-импортных операций: контроль,

9. Внешэкономбанк СССР, Киевское городское управление
август 1990г. – апрель 1992г.
начальник отдела экспортно-импортных операций.

10. Жулянский машиностроительный завод
сентябрь 1988г. – август 1990г.
заместитель начальника финансового бюро.

11. Промстройбанк СССР Киевское облуправление, Оперу
январь 1988г. – сентябрь 1988г.
заместитель главного бухгалтера

12. Киевская облконтора Госбанка СССР, Оперу август 1979г. – декабрь 1987г. руководитель группы контроля и подготовки документов на ЭВМ и начальных МФО.
Профессиональные навыки:
MS DOS, Windows, MS Office, Internet – уверенный пользователь
Контакты
телефон:
+380675049198
email:

закрыть Паспорт

Логин (Регистрация):
Пароль:

Забыл свой пароль…