Контакты
email:
Информация о соискателе
**
Возраст: 9
Город: Украина, Киев
Опыт работы: больше 10 лет
Образование: высшее
Учебное заведение, специальность:
*
Стаж работы:
*
Профессиональные навыки:
*
Прочее:
*
 
Вид просмотра: расширенный краткий

Резюме соискателя

Отримання посади економіста; економіста з праці та заробітної пл
01.05.17, Украина, Киев, оклад 10000 грн.

АНДРУЩЕНКО ОКСАНА ГРИГОРІВНА
Е-mail: ksusha_10@ukr.net
Адреса: Київ (Деснянський р-н),
Контактний телефон: 095-518-31-45
Освіта/Підвищення кваліфікації:
2000-2004 Харківська державна академія міського господарства
Факультет: Економіка підприємства
Спеціальність: Економіст
1995-2000 Харківська державна академія міського господарства
Факультет: Інженерно-технічний
Спеціальність: Інженер-електромеханік
2008-2009 Курси підвищення кваліфікації при Інституті економіки, права і систем управління Песоцьких. Спеціальність: Управління фінансами. Кваліфікація: Фінансовий директор.

Останній досвід роботи:
03.08.2016 – 30.03.2017 «Київобленерго» на посаді економіста Фінансового управління.
01.09.2015 – 01.08.2016 – на обліку у Центрі зайнятості.
17.07.2012 – 31.08.2015 ПАТ «Кредитпромбанк» на посаді головного фахівця відділу розрахунку заробітної плати Управління супроводження внутрішньобанківських операцій Департаменту бухгалтерського обліку та звітності.
01.04.2011 – 16.07.2012 ПАТ «КБ«НАДРА» на посаді головного економіста Управління супроводження операцій з оплати праці Департаменту внутрішньобанківських операцій.

Професійні навички:
Забезпечення фінансовою інформацією та її аналітичною інтерпретацією.
- Проведення аналізу змін та оцінку ризиків.
- Моніторинг змін в податковому законодавстві.
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку.
- Участь у плануванні та бюджетуванні.
- Нарахування з/п.
- Контроль за виконанням бухгалтерських та податкових звітів, підготовка бухгалтерських, податкових, фінансових та управлінських звітів.
- Консолідація звітності підприємств напрямку та подання засновникам.
- Підготовка і подача податкової і бухгалтерської звітності в фонди.
- Ведення первинної документації.
- Ведення банківського обліку по системі "Клієнт-банк".
- Введення касового обліку.
- Проходження перевірок всіх контролюючих органів.
- Забезпечення фінансовою інформацією та її аналітичною інтерпретацією.
- Проведення аналізу змін та оцінку ризиків.
ПК: MS office,Word, Excel, Power Point, Internet, 1С -8.2, SAP, Фінколекція, Ірбіс, Босс-кадровик, Scrooge - на рівні професійного користувача
Знання мов: українська, російська – вільно, англійська задовільно.

Особисті якості:
Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
Знання основ трудового законодавства.
Додаткова інформація:
Заміжня. Є донька.
Бажаний дохід
10 000 грн.

Отримання посади менеджера по продажам
01.05.17, Украина, Киев, оклад 10000 грн.

АНДРУЩЕНКО ОКСАНА ГРИГОРІВНА
Е-mail: ksusha_10@ukr.net
Адреса: Київ (Деснянський р-н),
Контактний телефон: 095-518-31-45
Освіта/Підвищення кваліфікації:
2000-2004 Харківська державна академія міського господарства
Факультет: Економіка підприємства
Спеціальність: Економіст
1995-2000 Харківська державна академія міського господарства
Факультет: Інженерно-технічний
Спеціальність: Інженер-електромеханік
2008-2009 Курси підвищення кваліфікації при Інституті економіки, права і систем управління Песоцьких. Спеціальність: Управління фінансами. Кваліфікація: Фінансовий директор.
Останній досвід роботи:
03.08.2016 – 30.03.2017 «Київобленерго» на посаді економіста Фінансового управління.
01.09.2015 – 01.08.2016 – на обліку у Центрі зайнятості.
17.07.2012 – 31.08.2015 ПАТ «Кредитпромбанк» на посаді головного фахівця відділу розрахунку заробітної плати Управління супроводження внутрішньобанківських операцій Департаменту бухгалтерського обліку та звітності.
01.04.2011 – 16.07.2012 ПАТ «КБ«НАДРА» на посаді головного економіста Управління супроводження операцій з оплати праці Департаменту внутрішньобанківських операцій.
Професійні навички:
Укладання договорів з покупцями.
- Формування заявок згідно замовлень покупців та складання місячних планів по виготовленню продукції, контроль за їх виконанням.
- Оперативний облік відвантаженної та залишкової продукції .
- Реєстрація та оформлення платіжних, транспортних та розрахункових документів.
- Реєстрація руху готової продукції в журналах обліку.
- Контроль за своєчасним надходженням коштів за відвантажену продукцію.
- Детальний аналіз об'ємних змін ( реалізація та повернення ) по покупцях.
- Ділове спілкування з клієнтами.
- Опрацювання замовлень та координація відправки товару.
- Ведення бази постачальників.
- Фінансові взаєморозрахунки.
- Контроль витрат, обрахунки дохідності.
- Проведення платежів в системі «клієнт-банк».
- Облік і рух товарів в програмі.
- Аналіз ринку та обробка статистичних даних
- Комунікабельне спілкування з людьми,консультації покупців.
- Обізнаність в товарі,тенденціях сезону.
- Проведення інвентаризацій.
- Дослідження споживчих переваг.
ПК: MS office,Word, Excel, Power Point, Internet, 1С -8.2, SAP, Ірбіс, Фінколекція, Босс-кадровик, Scrooge - на рівні професійного користувача
Знання мов: українська, російська – вільно, англійська задовільно.
Особисті якості:
Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
Знання основ трудового законодавства.
Додаткова інформація:
Заміжня. Є донька.
Бажаний дохід - 15 000 грн.

Бухгалтер з розрахунку заробітної плати, фахівець з персоналу
01.05.17, Украина, Киев, оклад 10000 грн.

АНДРУЩЕНКО ОКСАНА ГРИГОРІВНА
Адреса: Київ (Деснянський р-н)
Контактний телефон: 095-518-31-45
Е-mail: ksusha_10@ukr.net
Освіта\Підвищення кваліфікації:
2000-2004 рр. Харківська державна академія міського господарства, факультет: економіка підприємства, спеціальність: економіст.
1995-2000 рр. Харківська державна академія міського господарства, факультет: інженерно-технічний, спеціальність: інженер-електромеханік.
1991-1994 рр. Київський електротехнічний технікум, спеціальність: електричний транспорт, кваліфікація: технік-електромеханік
2008-2009 Курси підвищення кваліфікації при Інституті економіки, права і систем управління Песоцьких, спеціальність: управління фінансами, кваліфікація: фінансовий директор, бухгалтер, спеціаліст ЗЕД.
Останній досвід роботи:
03.08.2016 – 30.03.2017 ПАТ «Київобленерго» на посаді економіста відділу праці та заробітної плати Фінансового управління.
01.09.2015 – 01.08.2016 – на обліку у Центрі зайнятості.
17.07.2012 – 31.08.2015 ПАТ «Кредитпромбанк» на посаді головного фахівця відділу розрахунку заробітної плати Управління супроводження внутрішньобанківських операцій Департаменту бухгалтерського обліку та звітності.
01.04.2011 – 16.07.2012 ПАТ «КБ«НАДРА» на посаді головного економіста Управління супроводження операцій з оплати праці Департаменту внутрішньобанківських операцій.
Професійні навички:
Нарахування :
- заробітної плати: згідно штатного розкладу, трудових договорів та табеля обліку робочого часу при погодинній формі оплати праці (з урахуванням державних гарантій при роботі у вихідні та святкові дні, в ненормований час, в нічний час тощо);
- розрахунок щомісячної індексації заробітної плати;
- премій, надбавок, компенсацій, пільг, понаднормових, відпускних;
- розрахунок при звільненні та скороченні;
- облік виплат за рахунок фондів соціального страхування (лікарняні, відпустка по вагітності та пологах, путівки тощо);
- розрахунок відряджень;
- інші нарахування, передбачені законодавством України та колективним договором;
- розрахунок винагород за договорами цивільно-правового характеру.
Утримання:
- за виконавчими документами (стягнення аліментів на утримання неповнолітніх дітей або непрацездатних батьків, відшкодування матеріального збитку тощо);
- за заявами працівників (профспілкові внески, в недержавні пенсійні фонди тощо);
- розрахунок інших утримань, в тому числі згідно з правилами компанії - перевищення лімітів по мобільних телефонах, позики, перевищення добових тощо.
Розрахунок податків і зборів, що утримуються із заробітної плати, відповідно до законодавства України:
- податку на доходи фізичних осіб у відповідності з Податковим Кодексом України;
- єдиного соціального внеску;
- військового збору.
ПК:
MS office, Word, Excel, Power Point, Internet, 1С -8.2, SAP, Ірбіс, Босс-кадровик, Scrooge - на рівні професійного користувача
Знання мов:
українська та російська – вільно;
англійська базовий.
Додаткова інформація: Заміжня, є донька.
Особисті якості: Вміння працювати у команді, працелюбність, активна життєва позиція, організованість, відповідальність, активність, спрямування на кінцевий результат.
Бажаний дохід 10 000 грн.

закрыть Паспорт

Логин (Регистрация):
Пароль:

Забыл свой пароль…